Hahl Bundy: skulle vi inte kunna dra igång en samling för att köpa en sponsorplats på tröjorna eller liknande. Liknande den i hammarby när nån som heter nilsson vil ha sitt namn på tröjorna
Inlägg: 1496236
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
"Tjena de är Nubben, vi tror mycket på dig, och är intresserade av att snacka om ett kontrakt"
"okej, vem är det som är mv-tränare hos er, kan han göra mig bättre?"
"äääh vi har ingen mv-tränare längre, de är bara trams, vi prioriterar"
jo tjena, lycka till att locka hit målvakt.
ska det dras ner kan man väl börja här:
Nubben kör ismaskinen
Nolander styr musiken
Skadade spelare tar hand om biljettinsläpp
spelarfruarna står i kiosken
Webansvarig kan Hedström vara på fritiden
etc etc.
+ 5