1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496361

Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba:Jag måste nog ändå agera djävulens advokat här (typ) och säga att min uppfattning är att HS Brynäsare inte känns som ett särskilt representativt urval av genomsnittsbrynäsaren, särskilt inte högljudda extremister (ja, faktiskt) som Gurra88. Men visst har de till stor del framstått som fullkomligt bedrövligt dåliga vinnare här på HS, inte tu tal om den saken!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: arnio eller vad han heter brukar trolla runt i övriga GB's och försöker framstå  som objektiv. Han har visat sin rätta sida nu. Huge känner vi ju alla till. Går man dessutom in i rynäs GB så hittar man jajjen och zippapå alkohol(vad han nu heter) m.fl. Oavsett om du är djävulens advokat så håller inte din tes. )

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer