1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496362

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: arnio eller vad han heter brukar trolla runt i övriga GB's och försöker framstå  som objektiv. Han har visat sin rätta sida nu. Huge känner vi ju alla till. Går man dessutom in i rynäs GB så hittar man jajjen och zippapå alkohol(vad han nu heter) m.fl. Oavsett om du är djävulens advokat så håller inte din tes. )

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

73Sjöbba:Ja, jo, jag känner till dessa filurer. Vad jag ville komma fram till var dock att den genomsnittlige brynäsaren där ute på arbetsplatsen/skolan/bussen/hemmet/whatever förmodligen inte har särskilt mycket alls gemensamt med Huge. Jag känner då ingen brynäsare som är ens i närheten, faktiskt :) Men vem vet, sen kanske de kanske smyger ut på HS under anonymitetens skydd och vräker ur sig osedligheter, vad vet jag :P

Detsamma gäller för övrigt supportrar av andra lag också, men man har väl haft turen att bara känna den absoluta gräddan av dem får jag väl anta ;)


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer