Inlägg: 1496404
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Bissett_19: Jag skulle bli jäkligt nöjd om Rhodin värvades. Än är det bara ett rykte. Speltid kan han garanteras.
Sv: Silly Season 12/13
Bissett_19: bara att i
Gratulera Timrå då för Rhodin är en potent spelare som har potential att utvecklas ytterligare.
Gratulera Timrå då för Rhodin är en potent spelare som har potential att utvecklas ytterligare.
Timrå får i allafall en mästare i sitt lag nästa säsong,enl Sportbladet så är Jocke Rohdin klar för Timrå.