Inlägg: 1497039
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
mattias - 74:Det återstår väl att se :) Innan snackades det om att B-Å-G var ett namn för dem, så man får väl helt enkelt anta att de var sugna på en värmlänning i båset, n'est-ce pas? ;)
+ 1
Kattgubben:
Blir AIk ett bottenlag nu då?