Kattgubben: Perra till gnaget?!?!?!?! Åhherregud. De är dödens. Han är väl allt som Melin inte är. Och Melin-style är nog det som fortsätter att funka med den truppen. Tror jag. Hoppas jag. Sparken i januari.
El Maco: man får se vad han får för medtränare helt enkelt, han måste ju bevisligen ha tränare på sin sida som vet vad taktik och isträning är för något, då kan han gulli gull slå igenom på nytt, annars FIASKO!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer