+ 1
Inlägg: 1497178
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
oxen20:
en Alpgök? Får mig osökt att tänka på Divis som spelade i Leksand. En riktigt bra målvkat..
mattias - 74: Tror inte du behöver oroa dig för Modo, de har värvat en österrikist målvakt :-)