+ 6
Inlägg: 1497186
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Det nya Timrå IK fortsätter att förnya sig. Det är gott att leva, gott att finnas till. Trots allt.
Känner mig nöjd med den här högen av nya spelare. Det är nytt och väldigt, väldigt intressant.
Men nog behöver vi ett par spetsspelare med lite rutin också. Jag både hoppas och tror att TIK kan gräva fram pengar till det.
Vad gäller målvaktssidan så tror jag inte på Johan Backlund.
Det pratas om att Sebbe Erixon är drömbacken. Jaja, ok.
Vi har överraskat förr, kan vi göra det igen?
Känner mig nöjd med den här högen av nya spelare. Det är nytt och väldigt, väldigt intressant.
Men nog behöver vi ett par spetsspelare med lite rutin också. Jag både hoppas och tror att TIK kan gräva fram pengar till det.
Vad gäller målvaktssidan så tror jag inte på Johan Backlund.
Det pratas om att Sebbe Erixon är drömbacken. Jaja, ok.
Vi har överraskat förr, kan vi göra det igen?
+ 5
Välkommna till timrå tappra guldmedaljörer
Jag gillar nubben