mikenomad: Pettersson satte iallafall sitt fula namn på bitterheten haha! Vilken lallare. Han beter sig ungefär som då stekaren i storstan i sin för dyra nya Porsche blir frånåkt av en raggare från landet med en trimmad Volvo. Passar oss bra att slå ur underläge :-). Mer negg!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han beter sig ungefär som då stekaren i storstan i sin för dyra nya Porsche blir frånåkt av en raggare från landet med en trimmad Volvo.
Passar oss bra att slå ur underläge :-). Mer negg!!