1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1497325

Sv: Silly Season 12/13

Julius Hudacek, kan det vara något som vi är och rycker i? Om det nu ligger någon sanning i ryktet kring Bellissimo så borde även Hudacek vara ett alternativ om man ser till vilken nivå vardera snubbe kommer ifrån. 

Huden sticker från SSK och vill till en högstaliga, han har dock anbud att välja mellan. Men jag skulle kunna tänka mig att han finns bland Nubbens favoriter i webbläsaren. 


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Nubbens plan.

"Jag har inget emot utländska spelare, men samtidigt vill jag bygga ett lag av spelare som är här hela tiden. Jag vill inte lägga en massa pengar på utländska namn som är hemma hela sommaren och sedan kommer de helt otränade när issäsongen börjar. Det är helt bortkastat"


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.