1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1497551

Sv: Silly Season 12/13
Eskas: Vet väl inte om det är så mycket min tes egentligen, läser man vad Nubben säger så står det ganska klart. Östman, Stenqvist och ev. Edlund är som sagt backarna som knackar på. Sen finns det väl absolut ingenting som säger att Dahlroth inte kan tänkas bli utlånad?

När det gäller Werneman så gissar jag på att Wedin och Nilsson går före, två grabbar som dessutom är fortsatt juniorer. Även Öhrn och Lögdahl är två killar som är intressanta i sammanhanget.

Det är lite väl negativt kring de "egna" när det kommer till att satsa ungt. En 4-5 grabbar kommer att få kontrakt, åtminstone om man ska tro Nubben och det gör vi ju, eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.