1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1498057

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Okej, men det är lite svårt att kolla upp om den länkats eftersom alla inlägg är om sprit, kvalserien eller Gurra88 :P Men sorry då!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Mangy92: Du vet väl om att det finns en "Länkar" längst upp på sidan. Där syns alla dom senaste länkarna som blivit postade. Dessutom låg "nyheten" om Gnagarn på förstasidan här på hs. Så såååå svårt hade det inte varit att skrollat igenom :)

Däremot håller jag med dig fullständigt och totalt i att allt tycks handla om Whiskey och Gurra88 här inne. Två, för mig, totalt ointressanta ämnen.

Då tar jag hellre fler Roxette-länkar som handlar om hockey än att behöva läsa ett enda ord till av den där Gurra eller vilken whiskey man dricker på fredagarna.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.