" Vad letar du efter hos de spelare som ska komma in nu?
– Jag vill ha bra spelare, riktiga lagspelare med bra karaktär vilket är väldigt viktigt. Men med tanke på att många av spelarna som vi värvat har defensiv inriktning så är det viktigt att hitta offensiva och kreativa spelare."
Ja, tack. Gärna nån med offensiven som adelsmärke. Det skulle kännas bra.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
– Jag vill ha bra spelare, riktiga lagspelare med bra karaktär vilket är väldigt viktigt. Men med tanke på att många av spelarna som vi värvat har defensiv inriktning så är det viktigt att hitta offensiva och kreativa spelare."
Ja, tack. Gärna nån med offensiven som adelsmärke. Det skulle kännas bra.