Inlägg: 1498070
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Mangy92: Det fanns ingen länk. Däremot hade Ambroo skrivit ett inlägg om det en knapp halvsida nedanför ditt. Nått i stil med Gnagarn till Assyriska.
+ 1
Jaha okej, ja jag har silly-tråden som "favorit" så jag kommer alltid in hit direkt :)
Håller med dig ja ;)