Dream Team:fast han drog ju på sig otroligt med utv i KS med, och där var vårat spel bra.
Inlägg: 1498146
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Blizzard: Så sant. Men då har du det där med grundträningen. Missar du väsentliga delar i uppbyggnaden så spelar det ganska liten roll vilket grundspel laget har, du hamnar ändå efter. Du hänger inte med i vare sig tempo eller skridskoåkning och under press blir det väl inte sällan så att du drar på dig nåt skit.