Kattgubben: Så länge dessa har ett ishockeylag i kommunen plus att de har gångavstånd till arenan så kvittar det nog helt att kommunen slösar med sina pengar.
Inlägg: 1498400
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Detta borde ju betyda att Lundström verkligen stannar, annars brinner han lite för mycket med mörkning.
"Jocke Lundström @Lundstromj
+ 3