Inlägg: 1498455
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove: nu mår man toppen! Har hittat ut i solen och en öl i handen :)
Här i gävle är det kanonväder, måste vara 20grader i solen iaf :) i s- vall vet ja inte ;-)
Här i gävle är det kanonväder, måste vara 20grader i solen iaf :) i s- vall vet ja inte ;-)
Blizzard:
Hur mår du nu? Är du på fötter? Skiner solen i Sundsvall/Timrå? Här i Umeå är det ett ständigt gnäll. Badhuset ligger fel, tågen går inte...