Jockz: Nej, var tredje säsong.
Inlägg: 1498522
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Nja, nog kör man väl tvåårsintervaller med dräkterna? Dags att byta inför kommande säsong med andra ord. Senast man bytte var ju inför 10/11. Så har det varit innan, vad jag kan minnas.