Ambroo: Jag har ofta funderat över åldern på folk här inne, eftersom jag inte har en aning om vilka många av er är i verkligheten. Så kör, hur gamla är ni? Jag är 38.
Inlägg: 1498893
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: 32 jordsnurr här. O likt chipskolan så peakade jag för läääänge sen
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Det här var ju lite skoj och nu hoppas vi på lite uppslutning också! Född 80.