lincoln: Jag vet inte varför, men jag tycker det här är så roligt. Den yngsta (hittills) är typ 25, och. Den äldsta är 44 eller liknande. Tycker det är schyst att vi behandlar varandra lika oavsett ålder.
hubbenorlen: jag är född nittonhundraåttionio alltså 1989= fortfarande 22år. det jag märkt att jag haft svårt och hävda mig emot er äldre. så jag har slutat utalat mig så mycket. men de är en vis läroperiod.
hubbenorlen: så klart , det finns inga fördommar timråiter emellan. Vi är enade i vår kärlek till denna vår klubb. Det samt en ådra av masochistiskt drag. Om bara hela världen kunde bli timråiter så skulle alla leva i frid
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.