+ 2
Inlägg: 1499502
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nej, jag gillar kritisk granskning och saklig debatt. Som grädde på moset är när man också agerar för att komma tillrätta med ett problem.
Censur motverkar utveckling, likaså lokalmedias beroendeförhållande till föreningen. Där funderar jag på om det på något vis skulle gå att få in något om "öppenhet" i föreningens stadgar...
Censur motverkar utveckling, likaså lokalmedias beroendeförhållande till föreningen. Där funderar jag på om det på något vis skulle gå att få in något om "öppenhet" i föreningens stadgar...
+ 1
Redigerad kommentar