+ 1
Inlägg: 1499518
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Grädde på moset är kanske trevligt då och då men man kan inte ha det jämnt. Många reaktioner, befogade eller överdrivna, stannar nog lämpligen på HS utan att per automatik gå vidare som personliga brev till representanter för TIK. Fast nectis initiativ uppskattas, i det fallet funkar ju twitter utmärkt. Problemet i mitt fall är att jag inte använder mig av twitter.
Censur motverkar utveckling, likaså lokalmedias beroendeförhållande till föreningen. Där funderar jag på om det på något vis skulle gå att få in något om "öppenhet" i föreningens stadgar...