Inlägg: 1500350
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
jag tycker att man ka jämnföra sebbe o robinson ganska lätt de är ganska lika varandra i spelet!
mer skridsko stark än spelsmarta...
hästen kör igång försässen nu! 9!!! pass i veckan!
puh
Och att säga att mihalik knappt var inne på nåt baklängesmål och att sebbe var bra i fem matcher och dålig i tio är så generaliserande att det inte går att bemöta.