Ambroo: Jag har också hört det där Stefan Edberg-ryktet men hur mycket sponsrar han med egentligen?!?
Inlägg: 1500854
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Laken: rykte verkar de inte vara. Men vad det är för summor vet man ju inte men han verkar ju inte snåla om man säger så!
Jag vill också ha en rik jävel i Timrå! blääää!
Jag vill också ha en rik jävel i Timrå! blääää!
Länkar:
Stefan Edberg: Jag vill sponsra Växjö | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Stefan Edberg: Jag vill sponsra Växjö | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet