Hahl Bundy: Tänk drömscenariot...Växjö slantar upp för en massa dyra spelare och sen när när det lockout så har dom truppen fylld av vad som skall komma att vara medelmåttor i jämförelse med de som kommer från NHL. Vidare så hamnar dom i ingenmansland och får inte in några extra intäkter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hahl Bundy: Tänk drömscenariot...Växjö slantar upp för en massa dyra spelare och sen när när det lockout så har dom truppen fylld av vad som skall komma att vara medelmåttor i jämförelse med de som kommer från NHL. Vidare så hamnar dom i ingenmansland och får inte in några extra intäkter.
Sen är dom pank igen. Sagan slut.