1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1500974

Sv: Silly Season 12/13
ÖstrandsNisse: Jag sa faktiskt exakt samma sak före förra säsongen, när alla gnällde över att han var kvar.
Men det var ju bara i kvalserien han var riktigt bra. Tror att den killen har motivationsproblem i oviktiga matcher.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Murley passar antagligen bättre i en organisation med striktare regler än den Timrå anammat under en rad av år. Hockeyspelare med en liten halvskev bild om vad som förväntas av dem har inte varit någon bra combo i föreningen.
Till viss del håller jag med dig att Murley blev bättre i kvalserien men å andra sidan tror jag man lurar sig litegrand. Det fanns en hel del spelare som lyfte sig rejält i KS mycket pga sämre motstånd överlag. Sedan kan det till viss del bero på att matcherna betydde något att några spelare kändes hetare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.