Inlägg: 1500985
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: ja moderatorerna är mer hårda på OT än ett on-topic inlägg som kan vara ganska grovt.
OT hatar fan moderatorerna på FB, för då kan de spåra totalt eftersom det finns så mycket folk på FB.
OT hatar fan moderatorerna på FB, för då kan de spåra totalt eftersom det finns så mycket folk på FB.
Nä, men nån hade ju tagit upp det där med tallarna med Nollan och han verka ju inte såga iden totalt iaf :) Så lite spännande blir det :)
höhö, sågar