Inlägg: 1501066
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Såg nyss Nollan i stan. En vit BMW med TIMRÅ IK stripeat efter hela sidan samt bak. Bak även VI SLOG TILLBAKA. Najs....
+ 8
OT hatar fan moderatorerna på FB, för då kan de spåra totalt eftersom det finns så mycket folk på FB.