+ 1
Inlägg: 1500986
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Nog var Hahl bra. Duktig tekare, riktigt bra defensiv center, bra playmaker, riktigt bra i BP, bra i PP. Så Hahl var värd sina slantar anser jag!
+ 4
Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Nä det är ju det jag säger; han skulle behöva en nytändning ;-).
Skulle vara en stjärna i vårt lag iallafall
Skulle vara en stjärna i vårt lag iallafall
+ 1
Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Hahls rykte är betydligt bättre än hans faktiska prestationer, det håller jag med om. Visst är känslan att det finns kvalite' där men precis som du skriver är det inte en till defensiv center vi behöver. Däremot är han en duglig playmaker.
Blizzard: Hoppas du på tallar tror jag tyvärr du blir besviken. Men nyfiken på tröjorna är man...:)
Blizzard: Hoppas du på tallar tror jag tyvärr du blir besviken. Men nyfiken på tröjorna är man...:)
Hahl är ju främst defensiv.