mikenomad: vad fasen, du ska ju knäppa kort och lägga ut, vad har du annars ajfånen till ;) Fort upp och dokumentera, fy skäms! =)
Inlägg: 1501121
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ska ske...snart! :) Det är iaf röda, tall-liknande märken....med inslag av blått i botten.
Sv: Apropå nånting...
Fredrik Bremberg, avdelning "bitter?"
"@fbremberg: Ser några namn nu i tidningen som skrivit kontrakt i NHL ,det krävs inte mycket nuförtiden för att komma till NHL."
"@fbremberg: Ser några namn nu i tidningen som skrivit kontrakt i NHL ,det krävs inte mycket nuförtiden för att komma till NHL."
+ 1