Blizzard: Ska ske...snart! :) Det är iaf röda, tall-liknande märken....med inslag av blått i botten.
Inlägg: 1501124
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: låter bra de, sitter här med F5 som min bäste vän tills dess ;)
Nice, Nollan är kung! Vit bil med timrå på kan icke bli snyggare =)
Nice, Nollan är kung! Vit bil med timrå på kan icke bli snyggare =)
+ 1