Timrå Icon: hehe precis, men det är farligt nära ibland på vardagarna..väldigt farligt, men professionell och vältränad som man är så står man ut med dessa påfrestningar ibland ;)
Blizzard: Skulle samtliga i laget köra enligt det här upplägget och två-tre distanspass/vecka och resten styrka/is fram till hösten samt sköta kost och vila som löpare och skidlöpare gör skulle de lätt vara det mest tränade laget i es
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer