1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1502004

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Vi har olika åsikter om vad som är värt att läsa eller ej. Jag står fast vid min ståndpunkt, att det var bättre förr.
Jag tänker inte säga mot dig, inga andra heller.

Jag har dock ledsnat och därför väljer jag att tacka för mig. Jag hade lätt kunnat avslutat kontot och undvikit vår diskussion (och andra diskussioner). Men jag, likt du, har en del goda vänner som jag gärna ser en fortsatt kommunikation med.

Keep up the good work.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

ÖstrandsNisse: Men det måste ju vara bättre att du är kvar, hävdar och shejpar upp oss fjollor i fjollträsket då...??? Du behövs....

mikenomad: Med nick som t.ex gud, sune mfl. Hmmm, jag känner gud med litet g och jag hoppas han gav dig stryk i debatten...;-)

FORZA TIK...........alltid, alltid.........


Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Synd om du avreggar dig...men du är snart tillbaka, som icajerry eller nåt. ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer