Hahl Bundy: Precis. Skulle inte bli många inlägg skrivna nu om alla var tvungna att vara hockeyrelaterade. Själv tycker jag det är lite småroligt när folk lägger upp lite roliga historier, även om några av skämten suger;) Sen får man hitta ett sommarintresse så man slipper lacka ur när folk snackar sprit, själv hänger jag vid älven med ett spö i ena handen och en termos i den andra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Redigerad kommentar