Så länge jag kan minnas så har det alltid varit diskussioner om att det "förr" var bättre snack i den här gästboken. Då har jag varit med sedan 2000.
Vad diskuterade man exempelvis 1998 i det läget vi är i nu? Maj månad och i stort sett full trupp. Nej, det luktar selektiva minnen av en tid som egentligen aldrig funnits.
Mitt minst lika selektiva minne säger att det var kaos här stundtals under mitten av 00-talet där de skribenter ni andra redan nämnt härjade som värst. Jävla massa modererande och en mängder av gnäll på samma moderering. Man kan väl få minnas Helg Ernest med värme om man vill, men jag gör det inte.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Så länge jag kan minnas så har det alltid varit diskussioner om att det "förr" var bättre snack i den här gästboken. Då har jag varit med sedan 2000.
Vad diskuterade man exempelvis 1998 i det läget vi är i nu? Maj månad och i stort sett full trupp. Nej, det luktar selektiva minnen av en tid som egentligen aldrig funnits.
Mitt minst lika selektiva minne säger att det var kaos här stundtals under mitten av 00-talet där de skribenter ni andra redan nämnt härjade som värst. Jävla massa modererande och en mängder av gnäll på samma moderering. Man kan väl få minnas Helg Ernest med värme om man vill, men jag gör det inte.