+ 9
Inlägg: 1502462
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det är lite fascinerande. Jag trodde inga kunde vara äckligare och sämre vinnare än modoiterna 2007. Men tamejfan om inte Brynäsarna har lyckats i år.
+ 2
El Maco: Du borde ha blivit scout, kan man tycka.
Jag brukar återkomma då och då till det där gästboksarkivet och alltid läsa samma inlägg, nämligen:
Vi ledare och spelare i A-laget vill tacka våra supportrar för den här säsongen. Det blev ju en helt otrolig avslutning som i alla fall jag inte kommer att glömma så länge jag lever. Ett stort tack till alla som var i ishallen i fredags och gjorde den kvällen till ett minne för livet. Det är ju som jag har sagt tidigare, det är tillsammans man är starka och det har vi ju visat i år. Tack för ordet.
Kent Norberg
Härnösand, Söndag 16 April 2000 kl 18:33:02 (22192)
Det skrevs då men kunde lika gärna ha skrivits för några veckor sen. Vi är fortfarande precis samma förening då som nu, väldigt lite har hänt. Och jag gillar det.