+ 1
Inlägg: 1502511
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Ja nä det var inte menat som ett försvar, men många verkade liksom tycka att han ensam var anledningen till Sveriges dåliga defensiv, men i själva verket var ju många backar darriga!:)
+ 1
Berka:
Fast om det görs för att ta fokus från hur dålig han var är inte det att försvara honom då? aja, skitsamma! :)