1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1503152

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: Hockey skriver du... Ingen Caslava, men däremot närmare sig Sebbe, enligt Ek.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: närmar sig? Låter väl som vanligt

"Det verkar inte heller bli något med Nils Andersson till Timrå. Växjöbacken var intresserad, men Timrå drog ut på tiden. Å andra sidan räknar Timrås sportchef Kent Norberg med att Sebastian Erixon återvänder från Nordamerika. Förmodligen blir Erixon Timrås vassaste värvning i så fall."

(om Det är hans blogg du menar, källa får man gärna lämna)

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Ok det här är väl att svim...eeeeh svära i kyrkan men vette fasen om Sebbe är backen jag saknar just nu egentligen. Naturligtvis är han mer än välkommen men vi skulle behöva en till. En stor elak defensiv en.....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...