"Det verkar inte heller bli något med Nils Andersson till Timrå. Växjöbacken var intresserad, men Timrå drog ut på tiden. Å andra sidan räknar Timrås sportchef Kent Norberg med att Sebastian Erixon återvänder från Nordamerika. Förmodligen blir Erixon Timrås vassaste värvning i så fall."
(om Det är hans blogg du menar, källa får man gärna lämna)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Det verkar inte heller bli något med Nils Andersson till Timrå. Växjöbacken var intresserad, men Timrå drog ut på tiden. Å andra sidan räknar Timrås sportchef Kent Norberg med att Sebastian Erixon återvänder från Nordamerika. Förmodligen blir Erixon Timrås vassaste värvning i så fall."
(om Det är hans blogg du menar, källa får man gärna lämna)