1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1503574

Sv: Silly Season 12/13

Blizzard: Anrell började arbeta på nöjesredaktionen och blev sportkille senare för att han skulle ge sin dimension till sportbevakningen. Något han förmodligen ansetts lyckas med då de haft kvar honom väldigt länge. 

Ingen anser att Anrell haft som uppgift att ge en journalistisk bevakning av en händelse eller skriva om nyheter, han är krönikör i första andra och ibland tredjehand. Därför blir det lite konstigt om man ska jämföra honom med någon som skriver om nyheter då det inte är hans första uppgift. 

Och nu försvarar jag inte hans arbeten, jag försöker avstå kvällstidningar men då de alltid ligger på jobbet är det bara att erkänna att jag allt som oftast bläddrar igenom dem. 

Jag har aldrig någonsin sett en fullare person än Anrell, han är ju inte en särskillt reslig herre i vanliga fall. Men på den 50årsskivan lyckades Anrell visa upp en fantastisk imitation av en mask, ingen styrsel eller kontroll av kroppen i lodrät position utan 100% horizontellt läge var hans grej. 


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.