Frisco: Tja'ru'så-att'e ni där uppe i Nolaskogs har väl fult upp med att svälja Etanolfabrikens bittra eftersmak. Ta vilken essens du vill, och självklart, späd med SevenUp och eller vanlig Frisco från Köppra.
Tack för mig, du räddade en i övrigt grå Söndagkväll, Frillo. Står "leasöm" i barnmarksträningens land. (Lyfter vikter för att stärka rygg'n ååe magan..)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Frisco: Tja'ru'så-att'e ni där uppe i Nolaskogs har väl fult upp med att svälja Etanolfabrikens bittra eftersmak.
Ta vilken essens du vill, och självklart, späd med SevenUp och eller vanlig Frisco från Köppra.
Tack för mig, du räddade en i övrigt grå Söndagkväll, Frillo.
Står "leasöm" i barnmarksträningens land.
(Lyfter vikter för att stärka rygg'n ååe magan..)