Blizzard:tar gärna han o sebbe till tik
Inlägg: 1504750
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Mattias Wardström: blir inte två, och jag dumpar hellre båda dessa för Gunno!
Vi kan ta en medelmåtta till dom back, Gunno kommer iaf bjuda på lite ögongodis denna skitsäsong!
Vi kan ta en medelmåtta till dom back, Gunno kommer iaf bjuda på lite ögongodis denna skitsäsong!
+ 1