superfalle: Vad snackar du om? Isaksson var inte dålig, speciellt inte Salo-dålig.. Det enda målet ha hade chans att rädda var Walcotts mål, och den bollen studsade ganska olyckligt.
Inlägg: 1505352
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Michael90: Skämtare där . Haha för du skojar eller hur ? Annars så kolla reprisen igen . Och igen
Sv: Silly Season 12/13
Michael90: Studsade? Den gick ju rakt in, och dessutom mitt i målet. Det var ett bedrövligt ingripande av honom. Det spelar ingen roll att han var bra i övrigt. Det håller inte att släppa en sån boll.