Inlägg: 1505626
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
73Sjöbba: Vad vi har för 1:a center? Vi har väl ingen? Inte en 2:a heller och knappt en 3:e.
+ 2
Olle: Vad har för 1a center?