1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1505809

Sv: Silly Season 12/13
ÖstrandsNisse: Tack, det räcker med besöken i e.on för min del. Jag är ärligt talat jävligt glad över att jag inte bor i Timrå. Men all den misär till trots, hockeylaget älskar jag. Nästintill över allt annat. Att det råkar höra hemma i en kommun med vansinnigt skev ekonomi är väl både dess välsignelse och förbannelse. Det självklara vore naturligtvis att Timrå IK sedan länge funnits i Sundsvall. Nu är det inte så tyvärr. Vad jag eg menar är att jag och många med mig härinne har svårt att bli besviken när favoritlaget räddas från konken. Det hindrar naturligtvis inte att jag kan förstå det du skriver och hålla med om att omsorg i 1:a hand bör prioriteras.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer