Manderville: Jimmy har ju varit lite inne på det spåret. Inte att han blir en flopp kanske men att han har lite omotiverat hög status bland oss supportrar. Att han faktiskt inte presterat sådär ohyggligt imponerande sedan han lämnade oss.
Inlägg: 1506013
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Tycker han känns lite tveksam att lägga en jävla massa pengar på. Men samtidigt: Två säsonger över 50 poäng i NLA är rätt jävla bra.