+ 2
Inlägg: 1506044
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Att Nordgren fortfarande är aktuell tycker jag tyder på att han inte kommer att få några 400k/mån iaf. Sen kanske man löser det, som någon sa tidigare, med en lägre lön det första året och sedan en högre år två.
Å andra sidan tror jag inte att Nubben skulle riskera ekonomin i det här läget. Han snackade om att sy ihop ett paket, vilket antyder att vi kanske försöker locka hit honom med mer än en fet månadslön.