Ambroo: Nightshift Ambroo, again? Välkommna till en ny blöt lördag, i detta fall utomhus. Nästan skönt att kura på och titta på det långa oklippbara gräset.
Vafalls, positiv nu, kvalitettid här i stället. Skulle bara önska att sillystiltjen kunde övergå till lätt bris. Kul med Seb men man vill ju ha mera. Hur går det med riskkapitalet? Bara att mysa på och hålla tummrna som vanligt?
Rundar av med en länk för er alla, som vanligt.
Colin! Funkar både i dagens blötvädrer och i den vanliga sillylunken..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ambroo: Nightshift Ambroo, again?
Välkommna till en ny blöt lördag, i detta fall utomhus.
Nästan skönt att kura på och titta på det långa oklippbara gräset.
Vafalls, positiv nu, kvalitettid här i stället.
Skulle bara önska att sillystiltjen kunde övergå till lätt bris.
Kul med Seb men man vill ju ha mera. Hur går det med riskkapitalet?
Bara att mysa på och hålla tummrna som vanligt?
Rundar av med en länk för er alla, som vanligt.
Colin! Funkar både i dagens blötvädrer och i den vanliga sillylunken..
Frukost, någon?