1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1506865

Sv: Silly Season 12/13

Kerstin_k: Absolut, jag håller med!

Det viktiga under säsongen är att TIK bli ett hemmalag igen, ett lag som lär sig vinna hemma i ladan. Att man blir som det var för 4-5 år sen när man "svepte" över motståndarna med en fartfylld och positiv hockey. Det är det viktigaste inför den "förmodade" KS-serien.

Men samtidigt ska det spelas om det, och med tanke på att det verkar bli en oerhört jämn serie, där alla kan ta poäng av alla, så är det inte omöjligt att vara med och slåss om förnyat kontrakt via en 10:e plats. Jag är OPTIMISTISK (orkar inte annars...).


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer