Vi kan omöjligen vara mer bottentippade nu än vad vi var inför säsongen 02/03 när vi slutat ännu mer råsist i serien och kvalat oss kvar året innan och därefter vinkat hejdå till Zäta. Då blev det toppen av tabellen hela säsongen och semifinal. Lall on, lall on...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi kan omöjligen vara mer bottentippade nu än vad vi var inför säsongen 02/03 när vi slutat ännu mer råsist i serien och kvalat oss kvar året innan och därefter vinkat hejdå till Zäta. Då blev det toppen av tabellen hela säsongen och semifinal. Lall on, lall on...